Reformétrend  
Mi helyett? Mit?
Hús (fehérje) Joghurt, túró, szója, olajos magvak, köles, barna lisztek (tönkölybúzából szejtán), tapióka, teljes értékű aminósavat tartalmaznak: sárgarépa, karfiol, uborka, tök félék, burgonya, zöldborsó, diófélék, magok, kelbimbó, paradicsom. 
cukor, cukrászati és édesipari termékek, cukros üdítő gyümölcsök
zsír (disznó, vaj, tejszín, szalonna stb.) Hidegen sajtolt növényi olajok (len, oliva, szőlőmag, sárgabarack mag, szezám, argan, repce, bogáncs, camelina, dió, fenyőmag, tigrisdió, földimogyoró, kendermag, makadámia dió, mák, mandula, pisztácia, napraforgó, máriatövismag stb.)
fehér kenyér, tészta, péksütemények  Teljes őrlésű lisztből készült kenyér
ecet  citrom vagy almaecet, kovászolás, savanyítás
erős fűszerek (bors, erős paprika)  gyógynövényfűszerek (hagymák, kömény, borsika, tárkony, lestyán, fodormenta, rozmaring, bazsalikom)
 főtt, sült ételekből álló étrend  Min. 50%-ban nyers növényi, gyümölcs, zöldség, csírák, müzli
 cukrot, konzerváló szert tartalmazó gyümölcslé  friss, cukor nélküli levek, szárítmányok vízzel
 csapvíz, szódavíz  forrásvíz, gyógyvíz, Pi víz
 Fekete tea, kávé, kóla, alkohol  gyógyteák, ginseng tea, maláta kávé

07 szeptember 2014

 


Aviva Módszer Zala ADÓSZÁM 66765820140
credits